Za nami kolejna odsłona Mercure Fashion Night, tym razem we współpracy z projektantką - Anną Drabczyńską. Pokaz mody, którego choreografię przygotował Jarosław Szado i uroczysta gala miały miejsce w hotelu Mercure Wrocław Centrum, a poprowadziła je Monika Zamachowska – znana dziennikarka. Przybyli goście mogli zainspirować się tegorocznymi trendami na nadchodzący sezon w pięknych wnętrzach hotelu.
Moda na najwyższym poziomie
20. września odbyła się wielka gala mody Mercure Fashion Night we Wrocławiu. Podczas wydarzenia miał miejsce pokaz mody niezwykle utalentowanej projektantki Anny Drabczyńskiej. Artystka zaprezentowała najnowsze propozycje na sezon jesień/zima 2017. Podczas gali przedstawiła gościom cztery kolekcje. „Otulenie”, w której dominuje piękna paleta kolorów i ciepło bijące od ubrań, a także wygoda i łączenie fasonów. „I czyli Ja” – kolekcja opisująca artystkę, która na co dzień jest bardzo kobieca oraz pełna energii. W kolekcji „I…L…D” – I like dresscode dominuje ponadczasowy jeans i granaty, ukazujące kobietę jako silną i zdecydowaną bizneswoman, której strój nie musi być nudny. Zakończeniem Mercure Fashion Night by Anna Drabczyńska będzie pokaz kolekcji „Future”, której wieczorowe kreacje zdecydowanie wpisują się w strój codzienny łącząc przy tym piękno i wygodę – wartości bliskie marce Mercure. O kolekcji oraz na temat samej projektantki opowiedziała prowadząca Monika Zamachowska,, która wprowadziła gości w ideę Women at AccorHotels Generations.
"Współpracując z wielkimi nazwiskami świata mody, podkreślamy nowoczesny charakter naszego brandu, który tętni nowoczesnością designem oraz stylem. Staramy się tak dobierać artystów z którymi współpracujemy, w taki sposób, by ich artystyczna wizja była spójna z naszymi ideami.” - mówi Iwona Janosiewicz General Manager Hotelu Mercure Wrocław Centrum.
Partnerami wydarzenia byli: włoska marka PRIMAMODA, która w swojej ofercie posiada obuwie damskie, męskie oraz galanterię skórzaną, a także modne portfele i okulary.
Marka CLINIQUE, wiodący producent prestiżowych kosmetyków do pielęgnacji, fryzjerzy z salonu fryzjerskiego REDOX marki Wella, a także firma Newmor Polska - lider rynku świadczący kompleksowe usługi w zakresie wykończeń ścienno-podłogowych w obiektach hotelowych.
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mercure-fashion-night-by-anna-drabczynska-we-wroclawiu-kobiecy-czar-i-trendy-na-kolejny-sezon